مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-28بين الملل

تابعیت صهیونیست به هلاکت رسیده در «اریحا» مشخص شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد یک صهیونیست که روز دوشنبه در جریان درگیری ها در شهر اریحا در کرانه باختری اشغالی به هلاکت رسید، - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تأیید کرد که صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات ضد صهیونیستی در اریحا، تابعیت آمریکایی داشته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد یک صهیونیست که روز دوشنبه در جریان درگیری ها در شهر اریحا در کرانه باختری اشغالی به هلاکت رسید، دارای تابعیت آمریکایی بوده است.

بر اساس این گزارش، ند پرایس شامگاه دوشنبه در نشست خبری در واشنگتن گفت: ما قتل هولناک دو برادر اسراییلی در نزدیکی نابلس و یک اسراییلی در نزدیکی اریحا را محکوم می کنیم و طبق اطلاعات ما او تابعیت آمریکایی هم داشته است.

هر چند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هویت صهیونیست کشته شده را فاش نکرد، اما توماس نایدز سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی در توییتی به مرد بودن وی اشاره کرد.

این خبر در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از هلاکت یک صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی اریحا در شرق کرانه باختری خبر دادند و اعلام کردند که عامل این حمله به سلامت محل عملیات را ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابعیت صهیونیست به هلاکت رسیده در «اریحا» مشخص شد

تابعیت صهیونیست به هلاکت رسیده در «اریحا» مشخص شد