مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:102023-02-28پزشكي

بیشترین تخلفات مربوط به دخالت افراد غیرمتخصص در امور پزشکی است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیشترین تخلفات در حوزه درمان مربوط به دخالت در امور پزشکی توسط افراد غیر صلاحیت بالینی مثل دندانپزشکی، - سقط های جنایی و.

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد احمدیان، ظهر سه شنبه 9 اسفندماه، در نشست خبری با موضوع قرن جدید، چهارشنبه سوری شاد و بدون آسیب گفت: معاونت درمان از حساس ترین معاونت های دانشگاه علوم پزشکی است که در بخش های نظارت، اعتبار بخشی، بیمارستانی و تعالی، خدمات ارزنده ای را به مردم و جامعه ارائه می کند.

وی انتقال بیمارستان کودکان به بیمارستان جدید و مجهز مردانی آذر، تجهیز مرکز جامع سرطان با هزینه کرد بالغ بر 600 میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزایش تخت های بیمارستانی و شیمی درمانی، افزایش مراکز ناباروری، ایجاد بخش های دیابتی، رادیوتراپی و … در بیمارستان های استان را از شاخص ترین اقدامات این معاونت در سال 1401 اعلام کرد.

وی در خصوص عملکرد 9 ماهه حوزه نظارت معاونت درمان دانشگاه نیز با بیان اینکه بازدیدهای نظارتی معاونت درمان نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش یافته است افزود: از تعداد 6000 مرکز درمانی موجود در سطح استان 2546 مورد بازدید در سال جاری از مراکز توسط کارشناسان حوزه نظارتی معاونت درمان انجام شده است که از این تعداد 508 مورد تخلف مشاهده شده است که 66 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تخلفات مربوط به دخالت افراد غیرمتخصص در امور پزشکی است

بیشترین تخلفات مربوط به دخالت افراد غیرمتخصص در امور پزشکی است