مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:002023-03-01ورزشي

خوش بین به آینده کشتی اردبیل هستیم/جوان گرایی در اولویت


با توجه به فعالیت هایی که در هیئت کشتی استان اردبیل آغاز شده، به آینده این رشته خوش بین هستیم.

- احمد حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ما در هفته های گذشته شاهد برگزاری مسابقات آماده سازی تیم نوجوانان استان با حضور تیم های منتخب گیلان، کردستان و البرز در اردبیل بودیم که در کشتی فرنگی و آزاد در رده سنی نوجوانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها بیش از 82 کشتی گیر با هم مسابقه دادند تا عیار تیم کشتی فرنگی و آزاد استان اردبیل در رده سنی پایه و نوجوانان مشخص شود.

دبیر هیئت کشتی استان اردبیل گفت: امیدواریم وضعیت مطلوبی را در سال های آینده در کشتی استان اردبیل شاهد باشیم ولی در حال حاضر در رده پایه و بزرگسالان وضعیت مناسبی را نداریم و جایگاه و رتبه ای را در کشور کسب نکردیم.

حبیبی افزود: تربیت و پرورش کشتی گیر به دست مربیان و تلاشگران این عرصه انجام می شود و در این رشته بیش از 80 درصد مسئولیت پرورش کشتی گیر توانمند با مربی کار بلد و ماهری است که امیدواریم در تربیت و پرورش مربیان جوان و با دانش روز بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از حضور رییس هیئت کشتی، از ظرفیت جوانان و نیروهای پرکار استفاده کردیم و حتی 30 نفر از مربیان جوان کشتی را در دوره های مختلف مشارکت داده و آنها را برای انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش بین به آینده کشتی اردبیل هستیم/جوان گرایی در اولویت

خوش بین به آینده کشتی اردبیل هستیم/جوان گرایی در اولویت