مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-01دانش

تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد


رییس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی هماهنگی استان ها بر تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس،  علی سروری مجد مشاور ریاست دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی هماهنگی استان ها و سیدرضا موسوی نیا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک بازدید کردند.

سروری مجد در این بازدید با تبیین برخی دستاورد های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مسائل اجتماعی بر لزوم تعامل مؤثر دانشگاهیان با جامعه تأکید کرد و گفت: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی صرفاً فعالیت آموزشی نبوده و با توجه به دغدغه مندی و رسالت اجتماعی خود امروز به یک سازمان حل مسأله تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نقش فعال دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی مشهود است، تصریح کرد: براساس نیاز هر منطقه و شرایط اقلیمی و اقتصادی، مأموریت های هر واحد مشخص و تعریف شده، به نحوی که با استفاده از ابزار های در اختیار به شناسایی و حل مسائل می پردازند.

سروری مجد به فعالیت پررونق و توأمان کشاورزی و صنعتی در منطقه ورامین اشاره و تصریح کرد: شرایط اقتصادی و بافت موجود منطقه ای عاملی مؤثر برای راه اندازی مدارس مهارتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد

تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد