مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-01سياسي

50 برند در رویداد عرضه پوشش ایرانی و اسلامی کرج حضور داشتند


مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج گفت: در این دوره از رویداد عرضه پوشش ایرانی و اسلامی کرج 50 برند از تولیدات بانوان معرفی شد که بخشی از آن به پوشش ایرانی و اسلامی اختصاص داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپیده غفاری با قدردانی از مسئولان استان برای حمایت از برگزاری سومین رویداد عرضه پوشش ایرانی و اسلامی در کرج گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی زن بدون حجاب نمی تواند کرامت و آرامش خود را پاس بدارد؛ بنابراین لازم است به بحث حجاب توجه ویژه ای شود در این راستا با راهبردهای عبداللهی استاندار در قرارگاه عفاف و حجاب استان با نظارت ریاست محترم این دبیرخانه و نقشه راهی که فرماندار محترم شهرستان کرج ترسیم نمودند موفق به برگزاری سومین رویداد برای عرضه تولیدات پوشش ایرانی و اسلامی که بسترساز زیست بوم عفیفانه خواهد بود شدیم.

وی ضمن قدردانی از حمایت های مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اتحادیه پوشاک برای صدور مجوزهای قانونی افزود: در این دوره 50 برند از تولیدات بانوان معرفی شد که بخشی از آن به پوشش ایرانی و اسلامی اختصاص داشت.

وی با اشاره به حضور بیش از 700 بازدید کننده از این رویداد گفت: تلاش شد نیازهای تمامی طیف ها در تولیدات حوزه عفاف و حجاب با قیمت های مناسب در این رویداد تدارک دیده شود و خوشبختانه شاهد استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 برند در رویداد عرضه پوشش ایرانی و اسلامی کرج حضور داشتند

50 برند در رویداد عرضه پوشش ایرانی و اسلامی کرج حضور داشتند