مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:052023-03-01سياسي

«تربیت» پیش نیاز و زیربنای رشد و تعالی در جامعه است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تربیت پیش نیاز و زیربنای رشد در جامعه است اما کمتر به آن توجه می شود لذا توجه به ارتقای تربیت در نظام اسلامی باید بیشتر شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تربیت پیش نیاز و زیربنای رشد در جامعه است اما کمتر به آن توجه می شود لذا توجه به ارتقای تربیت در نظام اسلامی باید بیشتر شود.

آیت الله محامی شامگاه چهازشنبه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی با وی که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی انجام شد، اظهار کرد: معاونت پرورشی دارای وظیفه ای مهم، عمیق و گسترده در دستگاه آموزش و پرورش است.

امام جمعه زاهدان خواستار تلاش جهت استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود شد و بیان کرد: یکی از محورهای مهم خود معلمان هستند و باید در جهت رشد و ارتقای علمی، اخلاقی و معنوی آن ها برنامه ریزی شود تا بتوانند پا به پای رشد خود روی دانش آموزان نیز تأثیرگذار باشند.

وی خطاب به فعالان حوزه امور تربیتی گفت: شما عمر خود را در مسیری بسیار مهم سپری می کنید چرا که تربیت پیش نیاز و زیربنای رشد جامعه و در تعالیم اسلامی نقطه مرکزی موضوع تربیت و تزکیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تربیت» پیش نیاز و زیربنای رشد و تعالی در جامعه است

«تربیت» پیش نیاز و زیربنای رشد و تعالی در جامعه است