مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-02بين الملل

رییس رژیم صهیونیستی: اسراییل با یک بحران داخلی عمیق و جدی مواجه است


به دنبال اختلافات داخلی در اراضی اشغالی به دلیل اصلاحات دستگاه قضایی، رییس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در مرحله سختی قرار داشته و با یک بحران داخلی عمیق و بسیار جدی مواجه است.

- به دنبال اختلافات داخلی در اراضی اشغالی به دلیل اصلاحات دستگاه قضایی، رییس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در مرحله سختی قرار داشته و با یک بحران داخلی عمیق و بسیار جدی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی در سخنرانی که در مراسم فارغ التحصیلی یک گروه از پرسنل نیروی دریایی داشت، اذعان کرد: اسراییل و جامعه اسراییل در مرحله ای دشوار و بحران داخلی عمیق و جدی قرار دارد که همه ما را تهدید می کند.

هرتزوگ گفت: در این روزهای پیچیده بیش از هر زمانی همه ما دچار دودستگی و اختلاف نظر هستیم، همه ما متعهد هستیم که به دو ملت تقسیم نشویم.

رییس رژیم صهیونیستی افزود: این بحران داخلی عمیق و خطرناک همه ما را تهدید می کند، بازدارندگی داخلی و همبستگی اسراییل را تهدید می کند و بسیار بسیار خطرناک است.

او در ادامه خطاب به شهروندان اسراییلی گفت: من از اعتراض، نگرانی و هراس شما در مورد اصلاحات دستگاه قضایی مطلع هستم، اما ممکن است ما در ورطه عمیقی سقوط کنیم و در مقابل ممکن است از راه توافق به راه حلی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رژیم صهیونیستی: اسراییل با یک بحران داخلی عمیق و جدی مواجه است

رییس رژیم صهیونیستی: اسراییل با یک بحران داخلی عمیق و جدی مواجه است