مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-02سياسي

موضوع تربیت نقطه مرکزی در فعالیت های دینی و معارف اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در نظام اسلامی باید توجه و اهتمام جدی به امور تربیتی داشته باشیم از این جهت که نقطه مرکزی در فعالیت های دینی و معارف اسلامی بحث تربیت است.

- به گزارش، آیت الله مصطفی محامی صبح امروز پنجشنبه در دیدار مدیرکل، معاونین و مربیان پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: باید خداوند متعال را شاکر باشید که توفیق گذر عمر در راه تعلیم و تربیت را کسب کردید، زیرا عمر انسان می تواند در عرصه های مختلف صرف شود اما کار تربیت انسان با مشاغل دیگر غیر قابل مقایسه و متفاوت است.

امام جمعه زاهدان تربیت را پیش نیاز رشد جامعه دانست و ادامه داد: علیرغم اهمیت و تاثیرگذاری فراوان امر تربیت متاسفانه در حرف و عمل کمتر به آن توجه شده است.

آیت الله محامی بیان کرد: در نظام اسلامی باید توجه و اهتمام جدی به امور تربیتی داشته باشیم از این جهت که نقطه مرکزی در فعالیت های دینی و معارف اسلامی بحث تربیت است.

وی ادامه داد: خداوند متعال پیامبر اکرم (ص) را با هدف هدایت و تربیت فرستاد تا با قرائت آیات قرآن به تعلیم، تربیت و تزکیه روح و جان مردم بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع تربیت نقطه مرکزی در فعالیت های دینی و معارف اسلامی است

موضوع تربیت نقطه مرکزی در فعالیت های دینی و معارف اسلامی است