مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-25پزشكي

تب تند داروهای لاغری و عوارض خاموش آن/ عوارض خطرناک مصرف قرص های لاغری


بهترین راه لاغری پیروی از یک رژیم غذایی اصولی است که عادت های بد غذایی شما را تغییر دهد.

صمدپور بر این باور است که قرص های لاغری به صورت غیرارادی و کاملا اجباری اشتهای فرد را کاهش می دهد یا جلوی جذب چربی ها را به بدن می گیرد که با قطع مصرف این عمل در بدن .

- متابولایف، ترمولایف، ترمالین، زیماکس، پاتینت لاین، آلترا لیپولاین، اکس انا دراین و مجیک اسلیم نام های تجاری پرطمطراقی که در دل خود آمفتامین، سیبوترامین و افدرین دارند و با استناد به هشدارهای سازمان غذا و دارو عوارض جبران ناپذیری را برای مصرف کننده ایجاد می کنند.

  متریم، ریلاکر، لیپولاین، اکس انادراین، مجیک اسلیم، جنی سیل، ترمواسلیم، تایم لایف، هربالای آدی فین و بوتانیکال اسلیمینگ داروهای لاغری ماهواره ای آلوده به روانگردان هاست تا در نهایت مصرف کننده را با اختلالات روانی درگیر کنند.

  اگرچه طبق اطلاعیه سازمان غذا و دارو این داروها که به ظاهر گیاهی و بدون عوارض تبلیغ می شود سلامت روان و گوارش مصرف کنندگان را نشانه رفته است.

سیبوترامین، شهره به داروی آمریکایی که تبلیغات فراوانی را به خود اختصاص داده در تبلیغات از سردرد، اضطراب، یبوست و فشارخونی که این دارو به بار می آورد خبری نیست یا در تبلیغات زنیکال کسی از عوارضی همچون دفع مدفوع مکرر و چرب، اسهال، دل درد، اضطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب تند داروهای لاغری و عوارض خاموش آن/ عوارض خطرناک مصرف قرص های لاغری

تب تند داروهای لاغری و عوارض خاموش آن/ عوارض خطرناک مصرف قرص های لاغری