مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 15:002024-06-18اقتصادي

دولت سیزدهم «گاز، محور توسعه» را عینیت بخشید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شانا، مسلم رحمانی با اشاره به عملکرد صنعت گاز در حوزه گازرسانی در نزدیک به سه سال فعالیت دولت سیزدهم، - مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از هزینه کرد 72 هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم در پروژه های گازرسانی کشور در سه سال اخیر خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شانا، مسلم رحمانی با اشاره به عملکرد صنعت گاز در حوزه گازرسانی در نزدیک به سه سال فعالیت دولت سیزدهم، توضیح داد: در ابتدای آغازبه کار این دولت، گازرسانی به 1212 و بیش از 1000 روستا تکمیل شده بود و بیش از 130 هزار صنعت کشور هم به شبکه گاز طبیعی متصل بود.

وی با بیان اینکه آن زمان ضریب نفوذ گاز در شهرها 96درصد و در روستاها 84درصد بود، افزود: ضریب نفوذ گاز در بخش شهری اکنون  98.

97درصد و در بخش روستایی 86.

1درصد است و در این سه سال بیش از 72 هزار میلیارد تومان در پروژه های گازرسانی هزینه شده که عددی بسیار بزرگ و افتخاری برای شرکت ملی گاز ایران است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: به طور معمول، فعالیت گازرسانی ابتدا از شهرها و روستاهای هموار و دردسترس تر که به خطوط انتقال هم نزدیک تر هستند آغاز می شود، به همین دلیل کار گازرسانی به روستاهای سخت گذر در این دولت باقی مانده بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم «گاز، محور توسعه» را عینیت بخشید

دولت سیزدهم «گاز، محور توسعه» را عینیت بخشید