مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 19:452024-06-18سياسي

جزییات جدید از متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1403 + 9 سوال مهم و پاسخ


در پی سوالات و ابهاماتی که اخیراً در فضای مجازی و رسانه ای کشور پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت (برنامه هفتم توسعه سابق) مطرح شده است، - جدیدترین خبر از متناسب سازی حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان در دسترس قرار گرفت.

صندوق بازنشستگی کشوری به سوالاتی پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت پاسخ داد.

در پی سوالات و ابهاماتی که اخیراً در فضای مجازی و رسانه ای کشور پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت (برنامه هفتم توسعه سابق) مطرح شده است، موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد.

چه خبر از متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری؟ همانطور که استحضار دارید، بند الحاقی ماده 29 قانون برنامه هفتم پیشرفت مقرر می دارد: به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان با 90 درصد حقوق و فوق العاده های مستمر مشمول برداشت کسور شاغلان مشابه و همتراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه اقدام لازم را به عمل آورد؛ این افزایش از سال 1403 در سال اول معادل 40 در صد و در سال های دوم و سوم هرکدام 30 درصد مابه التفاوت 90 درصد یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1403 + 9 سوال مهم و پاسخ

جزییات جدید از متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1403 + 9 سوال مهم و پاسخ