مطالب مرتبط:
تغییر رویکرد اطلاع رسانی برای تقویت سرمایه اجتماعی در اولویت است
تغییر رویکرد اطلاع رسانی برای تقویت سرمایه اجتماعی در اولویت است
تغییر رویکرد اطلاع رسانی برای تقویت سرمایه اجتماعی در اولویت است
تغییر رویکرد اطلاع رسانی برای تقویت سرمایه اجتماعی در اولویت است
تغییر رویکرد اطلاع رسانی برای تقویت سرمایه اجتماعی در اولویت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1404 ساعت 11:102025-05-13سياسي

روابط عمومی ها؛ محور شفاف سازی و تقویت سرمایه اجتماعی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، با گرامیداشت روز ملی روابط عمومی، این حوزه را یکی از ارکان اصلی ارتباط مؤثر میان مردم و حاکمیت، افزایش آگاهی عمومی و اعتماد اجتماعی دانست.

- روابط عمومی ها؛ محور شفاف سازی و تقویت سرمایه اجتماعی ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، با گرامیداشت روز ملی روابط عمومی، این حوزه را یکی از ارکان اصلی ارتباط مؤثر میان مردم و حاکمیت، افزایش آگاهی عمومی و اعتماد اجتماعی دانست.

امین کهوا امروز، 23 اردیبهشت در دیدار با رییس انجمن روابط عمومی ایران و اعضای هیئت رییسه روابط عمومی های استان فارس، بر نقش راهبردی روابط عمومی ها در نظام اداری تأکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید به عنوان بازوی فکری و اجرایی دستگاه ها، زمینه ساز شفاف سازی، پاسخگویی و انعکاس صادقانه عملکرد سازمان ها به مردم باشند.

وی با اشاره به تحولات سریع در عرصه رسانه و فناوری های ارتباطی افزود: روابط عمومی ها باید با بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی و تحلیل دقیق افکار عمومی، در جهت افزایش تعامل و اعتماد اجتماعی گام بردارند.

کهوا با بیان اینکه روابط عمومی تنها یک واحد اجرایی نیست، گفت: این حوزه نقش محوری در تصمیم سازی، اقناع افکار عمومی و پیوند میان سیاست های کلان دولت با خواسته های مردم دارد و باید


برچسب ها: روابط عمومی - عمومی - روابط - اجتماعی - سرمایه اجتماعی - اعتماد اجتماعی - شفاف سازی
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها؛ محور شفاف سازی و تقویت سرمایه اجتماعی

روابط عمومی ها؛ محور شفاف سازی و تقویت سرمایه اجتماعی