مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1393 ساعت 10:352015-02-21فناوري

تالیا 3G ندارد!


حدود شش ماه از ورود اپراتورهای مختلف کشور به عرصه ارائه خدمات نسل سه می گذرد اما با اینحال همچنان دسترسی به 3G برای مشترکان تالیا امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، اردیبهشت ماه سال 1392 مدیر عامل وقت شرکت ارتباطات تالیا از تصمیم این شرکت برای بسترسازی ارائه خدمات نسل سوم ارتباطی خبر داد و گفت: البته در حال حاضر اپراتور سوم ارائه کننده انحصاری 3G به شمار می رود و تالیا هم مانند سایر اپراتورها چاره ای جز احترام گذاشتن به این دوره نخواهد داشت.

حال حدود دو سال از این صحبت می گذرد و در شرایطی که تمام اپراتورهای موبایل به ارائه خدمات نسل سه پرداخته اند همچنان مشترکان تالیا در دسترسی به این خدمات با محدودیت مواجهند.

این در حالی است که تالیا زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران به شمار می رود و این شرکت مجوز ورود آزمایشی به عرصه ارائه خدمات نسلهای بالاتر ارتباطی را دریافت کرده و بر همین اساس حدود شش ماه است که همراه اول به ارائه این خدمات پرداخته است.

طبیعی است با توجه به شرایط خاص تالیا، سرمایه گذاری این شرکت برای ورود به نسل های بالاتر ارتباطی توجیه اقتصادی ندارد اما با این وجود سال گذشته مدیرعامل وقت این شرکت در گفت وگویی با ایسنا تاکید کرده بود: یکی از مهمترین دغدغه های تالیا اهمیت دادن به نیازهای مشتری است و در راستای احترام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالیا 3G ندارد!

تالیا 3G ندارد!