مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 11:362015-08-01اقتصادي

111 عدد کالا و خدمت گران شد!


در این گزارش آماری به بررسی نوسانات قیمتی 385 قلم کالا و خدمت در حدود 100 روز اخیر و پس از بخشنامه قیمتی اسحاق جهانگیری پرداخته ایم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه "رسانه ها" خبرگزاری تسنیم"، هنوز گرماگرم تعطیلات نوروز 94 تمام نشده بود، که در آغاز سومین هفته فروردین ماه ابلاغ یک بخشنامه اقتصادی از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور توجه همه را به خود جلب کرد.

براساس این بخشنامه جهانگیری تاکید کرد که افزایش قیمت ها به هر نحو، منوط به مجوز دولت است و در غیر اینصورت افزایش قیمت هرکالا و خدمتی ممنوع است.

معاون اول رییس جمهور خواستار این شده بود، که متقاضیان افزایش قیمت درخواست های خود را به کارگروه تنظیم بازار ستاد هدفمندی یارانه ها بدهند و در این صورت افزایش قیمتها بستگی به موافقت این کارگروه دارد.

این بخشنامه که منتقدان زیادی در میان حامیان دولت هم داشت، خیلی زود نقض شد و براساس گزارشهای هفتگی بانک مرکزی با گذشت یک ماه از ابلاغ این بخشنامه 30 قلم کالا گران شد.

اما بررسی های نسیم نشان می دهد امروز که در آستانه آغاز دومین هفته مرداد و گذشت بیش از 100 روز ازابلاغ بخشنامه معاون اول رییس جمهور هستیم شمار کالاها و خدماتی که گران شده اند، از میزان 100 کالا و خدمت هم عبور کرده است و بنابر گزارش های هفتگی بانک مرکزی چیزی در حدود 111 کالا و خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 عدد کالا و خدمت گران شد!

111 عدد کالا و خدمت گران شد!