مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 07:352015-08-17فرهنگي

بالاخره کسی به یاد مادران سینما افتاد!


من اینجا نیامده ام تا به عنوان یک معمار و شهرساز یا مادر تقدیر شوم؛ بلکه آمدم چون معتقدم عجیب است که 60درصد دانشگاهیان ما زنان هستند اما تنها 10درصد جمعیت فعال آنان شاغلند.

- یک بازیگر پیشکسوت در آیین گشایش جشنواره ی فیلم و عکس مادر اظهار کرد: از کسانی که مادرهای سینمای ایران را از یاد نبردند، تشکر می کنم.

لازم بود بالاخره کسی به یاد مادران سینما بیفتد؛ ما حرف هایی داریم.

البته نه از جنس گلایه، بلکه درباره تغییر نگاه به زندگی در هنر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین گشایش نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون و علاقه مندان عصر 25 مرداد ماه، با مراسم بزرگداشت زنان هنرمند همراه بود.

در این مراسم از شمسی فضل اللهی ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و چند تن دیگر از بانوان هنرمند کشور در رشته های مختلف هنری تجلیل و قدردانی شد.

شمسی فضل اللهی که در میان تشویق و تکریم حاضران به روی صحنه رفته بود، پس از دریافت لوح یادبود و تندیس جشنواره گفت: از کسانی که مدت ها زحمت کشیدند تا چنین برنامه ای برگزار شود و همین طور از کسانی که مادرهای سینمای ایران را از یاد نبردند تشکر می کنم.

لازم بود بالاخره کسی به یاد مادران سینما بیفتد؛ چون ما حرف هایی داریم البته نه از جنس گلایه بلکه درباره ی عوض شدن نگاه به زندگی در هنر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره کسی به یاد مادران سینما افتاد!

بالاخره کسی به یاد مادران سینما افتاد!