مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 شهریور 1394 ساعت 21:262015-09-07سياسي

ورود 70 درصد دانشجویان دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه(س) به مقطع کارشناسی ارشد


رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) قم گفت: این دانشگاه از نظر علمی جایگاه و رشد خوبی دارد و 70 درصد از دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و در دانشگاه های خوب ایران پذیرفته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا باقری ثالث که عصر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی سخن می گفت، اظهار داشت: برای دانشگاه حضرت معصومه(س) این افتخار حاصل شد تا خدمت مراجع عظام تقلید رسیده و دستاوردهای خود را ارائه کرده و از توصیه های این عزیزان استفاده کند.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) قم افزود: در سراسر کشور دانشگاه تک جنسیتی کمتر وجود دارد و رشد و توسعه این دانشگاه امیدوار کننده است.

دانشگاه فرهنگ معصومه(س) در این زمینه اقدام به فرهنگ سازی نیز کرده است و پس از تشکیل و موفقیت این دانشگاه، در 3 استان دیگر نیز چنین دانشگاه تک جنسیتی نیز شکل گرفته است و اخیراً سومین دانشگاه در فارس حکم تشکیل را دریافت کرد.

وی با اشاره به دانشجویان فعلی این دانشگاه، خاطرنشان کرد: در مهر ماه امسال 700 دانشجو پذیرش شده است و سایت 100 هکتاری جدید دانشگاه در شهرک دانشگاهی پردیسان در حال آماده سازی است و در صورت تکمیل، ظرفیت پذیرش دانشجو بیش از پیش فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 70 درصد دانشجویان دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه(س) به مقطع کارشناسی ارشد

ورود 70 درصد دانشجویان دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه(س) به مقطع کارشناسی ارشد