مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 شهریور 1394 ساعت 14:312015-09-14سياسي

عفت مرعشی بنیان گذار دیپلماسی جدید در ایران!


بررسی صحبت های عفت مرعشی، فاطمه و فائزه هاشمی طی سال های سپری شده نشانگر این واقعیت است که زنان این خانواده به دلایل مختلف کینه به دل داشته و بعضا مسائل بی ربط را دستاویزی برای حمله به دستگاه های نظام قرار می دهند.

- "، سایت زنان خبر نوشت: عفت مرعشی اگرچه نقش خیلی پر رنگی در نظام ندارد اما با صحبت های خود سعی در زیر سوال بردن نظام و راه اندازی فتنه ی جدید دارد.

همسر اکبر هاشمی رفسنجانی که شاید به نوعی مادر سیاسی ترین خانواده کشور هم باشد و تربیت فرزندانی همچون مهدی و فائزه و… که یا در فتنه88 دست دارند و یا اختلاسگر هستند و یا با سخنان گوهربار! خود هربار نظام را زیر سوال میبرند را در کارنامه ی خود دارد.

درحالی که در اسلام استفاده از قدرت حاکمیت در نفع شخصی و هواهای نفسانی و قدرت طلبی حرام است به عیان نقش خانواده آقای هاشمی نظاره کنیم و این در حالی است که با رضایت آقای هاشمی از خانواده خود، همسر و فرزندان او نقش دستان و بازوان او را ایفا می کرده اند.

در چند سال اخیر، عفت مرعشی اظهارات متنوعی علیه ارکان مختلف نظام، بخصوص قوه قضاییه داشته و نظام اسلامی را به تقلب در انتخابات متهم کرده اند.

پس از ماه ها تردید افکنی بنگاه های خبری اصلاح طلبان و رسانه ضد انقلاب در خصوص “سلامت انتخابات ریاست جمهوری سال 88″ عفت مرعشی، همسر هاشمی رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفت مرعشی بنیان گذار دیپلماسی جدید در ایران!

عفت مرعشی بنیان گذار دیپلماسی جدید در ایران!