مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مهر 1394 ساعت 18:312015-09-23سياسي

دانشکده علوم انسانی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم افتتاح شد


آیین افتتاح دانشکده علوم انسانی دانشگاه حضرت معصومه (س)، روز چهارشنبه با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، صبح امروز با حضور معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، همچنین علیرضا باقری ثالث رییس دانشگاه حضرت معصومه(ص)، دانشکده علوم انسانی این دانشگاه تک جنسیتی افتتاح شد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از رییس دانشگاه حضرت معصومه، همکاران ایشان و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با کمک مردم این دانشگاه بیش از پیش توسعه یابد و طرح های توسعه ای آن به بهره برداری برسد.

معاون اداری مالی و ومدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه قم به دلیل خصوصیاتی که دارد، مردم از سراسر کشور علاقمند تحصیل دخترانشان در این شهر هستند، اظهار داشت: قم به دلیل امنیت و آسایش و عفاف و حجابی که برخوردار می باشد، باعث شده است خانواده ها برای تحصیل فرزندان خود در قم اطمینان خاطر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده علوم انسانی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم افتتاح شد

دانشکده علوم انسانی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم افتتاح شد