مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مهر 1394 ساعت 12:012015-09-26سياسي

متن کامل گفت و گویی که محمد هاشمی آن را دروغ و تحریف دانست+فایل صوتی


خبرگزاری فارس متن کامل گفت و گوی خود با محمد هاشمی رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب " نیز نظرات و سخنان وی را مانند سایر کارشناسان و متخصصان این امر بازتاب داد.

 پس از انتشار این گفت و گو در روز پنجشنبه، محمد هاشمی در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری های اصلاح طلب این مصاحبه را تکذیب کرد و گفت خبر منتشر شده از من تحریف شده و دروغ بود.

بر همین اساس " با انتشار متن کامل مصاحبه محمد هاشمی، قضاوت درباره این مصاحبه را به مخاطبان واگذار می کند: فارس: با توجه به حادثه در سرزمین منا و کشته شدن 300 نفر از زائران خانه خدا (تا آن ساعت)، خیلی ها بسته شدن یکی از مسیرها توسط سعودی ها، دولت عربستان و بی کفایتی آنها را مقصر می دانند،ارزیابی شما از کشته شدن حاجیان در حج امسال که پیش از این هم در سقوط جرثقیل صورت گرفت، چیست و چه اقدامی باید از سوی کشورهای اسلامی صورت بگیرد؟ هاشمی: اولا حادثه بسیار حادثه تلخی است و حج گزاران در مسجدالحرام و سرزمین منا به عناوین مختلف جان خود را از دست دادند و این حادثه بسیار تلخی است اما اینکه مقصر کیست، باید مقصر شناسایی شود، اینکه یک حادثه ای در یک جایی اتفاق می افتد نمی توان مسئولان آن کشور را مسئول بدانیم و بگوییم شما مقصر هستید، حالا در مسجد الاحرام سقوط جرث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل گفت و گویی که محمد هاشمی آن را دروغ و تحریف دانست+فایل صوتی

متن کامل گفت و گویی که محمد هاشمی آن را دروغ و تحریف دانست+فایل صوتی