مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مهر 1394 ساعت 19:102015-09-28بين الملل

مهمترین اخبار جهان(19-13)


// مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما : باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل ، توافقنامه هسته ای با ایران را یک توافق فراگیر و جامع خواند که مانع گسترش سلاح هسته ای خواهد شد.

// مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما : حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا گفت : ایران نسبت به سوریه بی تفاوت نیست و همیشه هر کاری که بتواند برای ایجاد ثبات و امنیت در سوریه می کند و خواهد کرد.

// شبکه تلویزیونی العالم: بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در سخنرانی خود در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل از توافقنامه هسته ای بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک استقبال کرد.

// شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی : جرمی کوربین رییس جدید حزب کارگر انگلیس گفت توافقنامه هسته ای ایران گامی مثبت و رو به جلو است.

// شبکه تلویزیونی العالم : بر اثر حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مدافعان فلسطینی در مسجد الاقصی بیست و دو فلسطینی زخمی شدند.

// شبکه پرس تی وی : دکتر کوین برت کارشناس آمریکایی تصریح کرد سعودی ها برای اداره حج صلاحیت ندارند.

// شبکه المسیره : شمار قربانیان حمله هوایی جنگنده های متجاوز عربستان سعودی به یک مجلس عروسی در شهر المخا در استان تعز یمن به یک صد و سی شهید افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اخبار جهان(19-13)

مهمترین اخبار جهان(19-13)