مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 11:162015-10-04سياسي

احترام و عزت به پاسپورت های ایرانی برگشت!


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: با توجه به ویزا ندادن به وزرای ایرانی و یا با تاخیر ویزا دادن به پاسپورت های ایرانی، فقط می توان گفت که یکی از وعده های رییس جمهور عملی شد و احترام و عزت به پاسپورت های ایرانی برگشت! - خشایار خلیلی منش، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در ارتباط با دفن دسته جمعی حجاج گفت: با توجه به جنایات مختلف آل سعود و نداشتن هیچ گونه ابایی از انجام جنایت های مختلف، دفن دسته جمعی بعید به نظر نمی رسید.

وی با اشاره به هشدار صریح رهبر انقلاب به آل سعود افزود: مشخص شد چنین عمل قبیحی در دستور کار آل سعود بوده است؛ اما موضع تند و محکم رهبر معظم انقلاب باعث به لرزه و ترس افتادن در شاکله وجود حکومت جنایتکار عربستان شد؛ به طوری که ساعاتی پس از سخنرانی رهبری معظم عربستان سعودی از موضع خود کوتاه آمد و چندین قول مساعد و به خصوص قول بازگرداندن پیکر مطهر حجاج را به وزارت بهداشت ایران داد و همچنین ظاهرا پیام تسلیتی نیز به وزیر بهداشت گفته شده تا به رهبری انتقال داده شود، این ثابت شد که از در دوستی با دشمنان راه به جایی نخواهیم برد.

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد شیراز ضمن اشاره به تشکیل کمیته حقیقت یاب در مورد فاجعه منا بیان داشت: این کمیته حتما باید توسط کشورهای اسلامی تشکیل شود و مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام و عزت به پاسپورت های ایرانی برگشت!

احترام و عزت به پاسپورت های ایرانی برگشت!