مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 12:352015-10-19ورزشي

خاکپور در تیم فوتبال امید ماندنی شد/ مایلی کهن به سرمربیگری نرسید!


رییس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست با کادر فنی تیم امید گفت: بدون شک کادر فنی این تیم به کارش ادامه خواهد داد تا در رقابتهای قهرمانی آسیا موفق ظاهر شود و بتواند سهیمه المپیک را کسب کند.

- کد خبر: 540561 تاریخ انتشار: 27 مهر 1394 - 12:37 - 19 October 2015 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، علی کفاشیان پس از نشستی که صبح امروز دوشنبه با مدیر و سرمربی تیم فوتبال امید داشت، گفت: در نشستی که با حبیب کاشانی، محمد خاکپور و رسایی برگزار کردیم، در خصوص مشکلات و موارد پیش روی تیم ملی زیر 23 سال به بحث و بررسی پرداختیم و امیدوار هستیم با رفع موارد مختلف، شاهد حضور پر قدرت تیم ملی در المپیک ریو باشیم.

وی افزود: در این جلسه پس از صحبت های مختلف مقرر شد تا محمد خاکپور به عنوان سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی ، به کار خود با قدرت ادامه دهند تا به اهداف خود که همانا کسب سهیمه المپیک و حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا است برسیم.

همچنین قبل از این نشست، کاشانی و خاکپور در جلسه ای با اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال شرکت کردند.

مرتضی محصص در خصوص این جلسه گفت: از ابتدا قرار نبود خاکپور از جمع ما جدا شود و این حواشی است که به هر حال به وجود می آید و متاسفانه فقط در فوتبال ما این اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکپور در تیم فوتبال امید ماندنی شد/ مایلی کهن به سرمربیگری نرسید!

خاکپور در تیم فوتبال امید ماندنی شد/ مایلی کهن به سرمربیگری نرسید!