مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 14:152015-11-08سياسي

دستگیری از محرومان ویژگی بارز امام سجاد(ع) بود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از ویژگی های بارز امام سجاد(ع) به دستگیری از محرومان اشاره کرد و گفت: آن حضرت در شبانه روز 100 خانواده را اداره می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) طی سخنانی با اشاره به موفقیت آمیز بودن دوره های گذشته کنگره امام سجاد(علیه السلام) و با خوشامدگویی به مهمانان خارجی در این کنگره گفت: جا دارد از یوسف(جوزف) الهاشم از کشور لبنان به عنوان محقق غیرمسلمان که از امام سجاد(علیه السلام) ما مسلمانان به عنوان چراغ تعبیر کردند تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به جایگاه علمی و سیاسی جوزف الهاشم ادامه داد: رساله حقوق و صحیفه سجادیه در تعبیرات این محقق به عنوان دو خورشید تابناک نام برده شد، در همه مقاطع و به ویژه در زمان ما که بشریت نیاز به این چراغ ها دارد.

نعیم آبادی تصریح کرد: علم و دانش مطالب جوزف الهاشم به عنوان محقق نمونه غیرمسلمان باید مورد بررسی قرار بگیرد، چرا که این بزرگوار نه در فضای تعصب دینی قرار داشتند و نه مذهبی چون شیعه نیست، لذا نگاه ایشان به امام سجاد(علیه السلام) و کتاب های ایشان نشانه جایگاه جهانی اهل بیت(علیهم السلام) در بین جامعه غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری از محرومان ویژگی بارز امام سجاد(ع) بود

دستگیری از محرومان ویژگی بارز امام سجاد(ع) بود