مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 08:102015-11-29ورزشي

لغو اجرای سرود ملی، به خاطر حضور نوازندگان زن!


اجرای ارکستر سمفونیک تهران در مجموعه ی ورزشی آزادی لغو و اعلام شد که دلیلش این است که تقریبا نیمی از نوازندگان این ارکستر را زنان تشکیل می دهند.

- منع نوازندگی زنان روی صحنه ی اجرا در شهرستان ها به یک موضوع عادی تبدیل شده است، اما تا کنون در تهران ممانعتی در این زمینه وجود نداشت که بانوان نوازنده با حجاب کامل در کنسرت ها حضور پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با این حال، اجرای ارکستر سمفونیک تهران در مجموعه ی ورزشی آزادی لغو و اعلام شد که دلیلش این است که تقریبا نیمی از نوازندگان این ارکستر را زنان تشکیل می دهند.

چندی پیش، رهبر ارکستر سمفونیک تهران اعلام کرد که قرار است، ارکسترش در افتتاحیه ی رقابت های کشتی باشگاه های جهان اجرا داشته باشد و علاوه بر اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، قطعه ی ای ایران و علمدار را در این مراسم اجرا کند؛ اما خبر رسید که این اجرا بدون ارائه ی توضیح مشخصی از سوی مسؤولان لغو شده است.

علی رهبری که مدیریت هنری ارکستر سمفونیک تهران را برعهده دارد، در این باره توضیح داد: دلیل اصلی لغو این اجرا، خیلی ساده بود؛ ما به مجموعه ی ورزشی آزادی دعوت شدیم و آنجا همه چیز برای اجرا آماده بود.

صندلی ها را برای نوازندگان چیده بودند و همه چیز خوب به نظر می رسید، اما وقتی 15 دقیقه به اجرا زمان مانده بود و ما داشتیم برای اجرای سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اجرای سرود ملی، به خاطر حضور نوازندگان زن!

لغو اجرای سرود ملی، به خاطر حضور نوازندگان زن!