مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 13:112015-12-05حوادث

دکتر حسینی دستگیر شد+عکس


پزشک قلابی که با تردد در مراکز درمانی سطح شهر تهران ضمن شناسایی بیمارانی که از شهرستانها به تهران آمده اند تحت عنوان پزشک معالج به آنها مراجعه و به بهانه تهیه دارو کلاهبرداری می کرد به دام افتاد.

- "، در مورخه 27 خرداد 94 فردی با مراجعه به کلانتری 107 فلسطین به مأموران اعلام کرد که در زمان مراجعه به یکی از مراکز بیمارستانی، شخصی تحت عنوان پزشک متخصص اقدام به گرفتن عابربانک و نهایتا برداشت پول از حساب بانکی اش کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته که از نارسایی شدید ریوی رنج می کشید، پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: اینجانب به علت بیماری و جهت معالجه به تهران آمده و قرار بود که در بیمارستان .

بستری شوم.

وی ادامه داد: حوالی ساعت 11 مورخه 27 خرداد 94 ، در خیابان خردمند جنوبی شخصی که خود را دکتر حسینی معرفی کرد به بنده مراجعه و خود را متخصص ریه معرفی کرد و عنوان داشت که من سابقا در بیمارستان، بیمار وی و تحت معالجات او بوده ام؛ در حالی که اینجانب هیچ شناخت و سابقه ای از ایشان در ذهن نداشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر حسینی دستگیر شد+عکس

دکتر حسینی دستگیر شد+عکس