مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آذر 1394 ساعت 12:202015-12-12فرهنگي

زائران امام رضا (ع) از «قیصر» تا «آسمان هشتم»


«دو چشم بی سو»، «کیمیا»، «به آهستگی»، «در انتظار معجزه»، «شب»، «هر شب تنهایی»، «آسمان هشتم» و «قیصر» از جمله آثار سینمای ایران هستند که داستان هایشان در مشهد روایت شده و بخش هایی از موضوع به زیارت و زائران حرم حضرت امام رضا (ع) مربوط می شود.

- دو چشم بی سو ، کیمیا ، به آهستگی ، در انتظار معجزه ، شب ، هر شب تنهایی ، آسمان هشتم و قیصر از جمله آثار سینمای ایران هستند که داستان هایشان در مشهد روایت شده و بخش هایی از موضوع به زیارت و زائران حرم حضرت امام رضا (ع) مربوط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو چشم بی سو در سال 1362 از اولین آثار سینمای پس از انقلاب است که به این موضوع می پردازد.

مشهدی ایمان عشق رفتن به جبهه را در سر دارد، برای همین بدهکاری هایش را تسویه می کند، دخترش را به خانه بخت می فرستد و فرزند نابینایش را از روستا به بیمارستانی در تهران می برد، ولیکن دامادش و پسرش زودتر از او به جبهه می روند و با شهادت داماد و مجروح شدن پسرش و همینطور برای کمک به خانواده های بی سرپرست روستا، مشهدی ایمان در روستا ماندگار می شود، ولی برای اینکه مشکلات رفتن به جبهه از سر راهش برداشته شود به امام رضا(ع) پناه می برد و همان جاست که شفای فرزندش را می گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران امام رضا (ع) از «قیصر» تا «آسمان هشتم»

زائران امام رضا (ع) از «قیصر» تا «آسمان هشتم»