مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آذر 1394 ساعت 23:552015-12-18ورزشي

دفاع عجیب رسانه ملی از تهدید به وطن فروشی در تیم ملی تکواندو+ویدپو


بر خلاف گزارشگر تلویزیون باید به ورزشکارانی که به هر دلیل با تهدید به پشت کردن به پرچم ملی شان قصد رسیدن به مقاصد و اهدافشان – هرچقدر هم به حق- دارند گفت برای ترک ایران و رفتن به هر تیمی حتی یک لحظه درنگ نکنید که پوشیدن پیراهن تیم ملی مهم تر از قابلیت های .

- محمد باقری معتمد نائب قهرمان تکواندوی رقابت های المپیک لندن هست که بعد از این رقابت ها یا به دلیل مصدومیت و یا به دلیل اختلافات درونی از تیم ملی دور مانده است.

آماده ترین تکواندوکار ایران در المپیک قبلی و یکی از شانس های مدال آوری در ایین المپیک دلیل اصلی دور ماندن از تیم ملی رای ندادن به پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو اعلام می کند.

موضوع وقتی بدتر می شود که بدانیم تیم ملی تکواندوی ایران از چهار سهمیه المپیک سه سهمیه کسب کرده و سهمیه وزن باقری معتمد هنوز کسب نشده است.

بهنام اسبقی به دلیل مصدومیت و علیرضا نصرآزادانی دیگر مدعیان المپیکی این وزن بودند که توفیقی برای المپیکی شدن، نداشتند.

باقری معتمد این اتفاقات را در کنار بی توجهی های فراوان به خودش بعد از المپیک را مهم ترین دلیل افت انگیزه و گرفتن چنین تصمیمی می داند اما آیا همه این موضوعات توجیهی برای پشت کردن به پرچم ملی یک کشور می شود؟ آیا همه این ناملایمت ها دلیل می شود یک نفر تهدید کند که تیم ملی و کشورش را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع عجیب رسانه ملی از تهدید به وطن فروشی در تیم ملی تکواندو+ویدپو

دفاع عجیب رسانه ملی از تهدید به وطن فروشی در تیم ملی تکواندو+ویدپو