مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 17:502016-01-23ورزشي

الزام نوسازی ساختمان 50ساله دانشگاه الزهرا(س)


رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران از تلاش برای نوسازی و بهسازی ساختمان های دانشگاه الزهرا (س) خبرداد و گفت: تفاهم نامه سه جانبه ساخت مجموعه فرهنگی- ورزشی دانشگاه الزهرا به زودی امضاء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، معصومه آباد با اشاره به بازدید از دانشگاه الزهرا(س) واقع در ده ونک افزود: احداث مجموعه فرهنگی- ورزشی دانشگاه الزهرا(س) از جمله نیازهای این دانشگاه است که با همکاری بخش خصوصی، مدیریت دانشگاه و شهرداری منطقه سه محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی از سال ها قبل در مدیریت دانشگاه مطرح بوده اما به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار اجرایی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی آماده همکاری در احداث این مجموعه فرهنگی و ورزشی است، افزود: بخش خصوصی تامین منابع مالی و مدیریت شهری نقش تسهیل گری در احداث مجموعه ورزشی را برعهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این دانشگاه تنها دانشگاه تک جنسیتی در کشور است گفت: این دانشگاه با داشتن بیش از ده هزار دانشجوی خانم نیازمند افزایش امکانات ورزشی و فرهنگی است.

آباد با اشاره به برخی مشکلات موجود در این دانشگاه یادآور شد: ساختمان های دانشگاه الزهرا با قدمت 50ساله نیز نیازمند نوسازی و بهسازی است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام نوسازی ساختمان 50ساله دانشگاه الزهرا(س)

الزام نوسازی ساختمان 50ساله دانشگاه الزهرا(س)