مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 بهمن 1394 ساعت 13:152016-01-26دانش

همکاری دانشگاه های خواجه نصیر و الزهرا (س) در زمینه جذب دانشجویان خارجی


دانشگاه های خواجه نصیر الدین طوسی و الزهرا (س با امضای تفاهم نامه ای در زمینه جذب دانشجویان خارجی با یکدیگر همکاری می کنند.

- دکتر خاکی صدیق رییس دانشگاه خواجه نصیر طوسی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزییات این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در زمینه همکاری میان دو دانشگاه الزهرا (س) و خواجه نصیر برای جذب دانشجویان خارجی به ویژه جذب دانشجویان کشورهای همسایه به امضا رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه الزهرا (س) یک دانشگاه تک جنسیتی موفق است امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت در زمینه های فنی مهندسی و علوم پایه با همکاری مشترک دو دانشگاه، دانشجویان علاقمند به تحصیل در رشته های مختلف را از سطح منطقه جذب کنیم.

وی ادامه داد: این دانشجویان می توانند در مقاطع ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند و در این تفاهم نامه دانشجویان خانم مایل به تحصیل در فضای تک جنسیتی می توانند در دانشگاه الزهرا ادامه تحصیل دهند و دانشگاه خواجه نصیر نیز حمایت های آموزشی و پژوهشی را انجام خواهد داد.

خاکی صدیق از تشکیل کارگروه مشترکی برای بررسی زمینه های همکاری میان دو دانشگاه و رشته های مورد نظر برای آغاز کار خبر داد و افزود: در این کارگروه که اعضای آن معاونین آموزشی و مدیران کل روابط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه های خواجه نصیر و الزهرا (س) در زمینه جذب دانشجویان خارجی

همکاری دانشگاه های خواجه نصیر و الزهرا (س) در زمینه جذب دانشجویان خارجی