مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 11:562016-02-11بين الملل

فابیـــــــــــــوس رفت، ایرباس ها آمدند!


سیاستمدار خون های آلوده از کابینه فرانسه رفت، او 7 ماه قبل در تهران بود، پایتخت کشوری که فرآورده های آلوده فرانسوی باعث ایدز و مرگ بیماران هموفیلی مردمانش شده بود ولی دولتمردانمان حتی جرأت نکردند یک سئوال از عامل ایدز در ایران کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم"، چند ماهی از حضور پُرحاشیه لوران فابیوس- سیاستمدار خون های آلوده در ایران نمی گذرد که در جدیدترین خبرها آمد او از کابینه فرانسه کنار رفته است، مردی که در تاریخ سیاسی دنیا وی را با فرآورده های آلوده خونی می شناسند، حتی در مذاکرات 5+1 با ایران نیز نقش پلیس بد را به نفع اسراییل بازی کرد.

فابیوس کسی بود که در فرانسه نیز مردم این کشور به او و عملکردش اعتراض داشتند و دادگاه های متعددی را پشت سر گذاشت ولی با این وجود تمام این مستندات باعث نشد دولتمردان ما از فرصت طلایی مذاکرات و حضور او در تهران برای احقاق حقوق بیماران ایرانی استفاده کنند تا جایی که حتی به خود جرأت ندادند یک سئوال کوچک از فابیوس درباره خسارات فرآورده های آلوده خونی بپرسند.

وقتی برای احقاق حقوق هموطنت محکوم به دلواپس شوی رنج آورتر زمانی بود که حتی برخی رسانه های داخلی بر این طبل کوبیدند که انتقاد به حضور فابیوس در ایران شائبه سیاسی دارد و منتقدین را به دلواپس بودن محکوم کردند، درحالیکه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فابیـــــــــــــوس رفت، ایرباس ها آمدند!

فابیـــــــــــــوس رفت، ایرباس ها آمدند!