مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اسفند 1394 ساعت 12:562016-02-20دانش

ششمین جشن دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه (س) قم برگزار شد


ششمین جشن دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه(س) قم صبح امروز با حضور دانش آموختگان و خانواده های آنان در فضایی شاد و مفرح در مجموعه تشریفاتی امیران قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، علی رضا باقری ثالث، رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) صبح امروز در ششمین جشن دانش آموختگی این دانشگاه با تبریک به دانش آموختگان گفت: بسیار خوشحالیم که شما دانش آموختگان حداقل برای یک نیم سال در مجموعه جدیدالاحداث دانشگاه تحصیل کردید.

وی افزود: خوشبختانه فضای فیزیکی دانشگاه در حال حاضر فضای نسبتاً مطلوبی است؛ البته این ما را راضی نمی کند و عملیات عمرانی در این مجموعه کماکان با جدیت تمام دنبال می شود.

رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به ضرورت توجه به مسأله محوطه سازی در این مجموعه جدیدالاحداث گفت: اجرای آسفالت خیابان ها و معابر مورد نیاز در آینده نزدیک در فضای دانشگاه صورت می گیرد.

باقری ثالث با اشاره به تأمین اعتبار پروژه سالن تربیت بدنی دانشگاه توسط خیران، از تکمیل روند احداث پروژه و آغاز بهره برداری از آن در ماه های آینده خبر داد و تصریح کرد: ساخت مسجد دانشگاه به عنوان یکی از پروژه هایی است که به زودی با حمایت یکی از خیران استان قم عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشن دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه (س) قم برگزار شد

ششمین جشن دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه (س) قم برگزار شد