مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اسفند 1394 ساعت 14:212016-02-24سياسي

رشد 70 درصدی بودجه دانشگاه حضرت معصومه (س) قم


نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید به دانشگاه های تک جنسیتی نگاه ویژه داشته باشند، گفت: امسال 70درصد بودجه این دانشگاه افزایش پیدا کرد که این میزان افزایش در نوع خود بسیار چشمگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احمد امیرآبادی فراهانی صبح امروز نشست پرسش و پاسخ که در سالن همایش های دانشکده علوم انسانی دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد، پیشرفت های دانشگاه حضرت معصومه(س) در سال های اخیر به ویژه در این مجموعه جدید الاحداث را همراه با پیشرفت های مطلوبی دانست و اظهار داشت: واقعاً اداره دانشگاه در محیط گذشته و در کانکس اصلاً در شأن این دانشگاه و دانشجویان آن نبود و خوشحالیم که در اثر تلاش های خوبی که صورت گرفته است، شاهد فضای بهتری برای دانشجویان این دانشگاه هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه که دغدغه و نگرانی ماست، وضعیت رفت و آمد شما دانشجویان و نیز محوطه دانشگاه که امیدواریم با پیگیری هایی از طریق مسئولان شهرداری قم و سایر نهادهای مرتبط انجام خواهیم داد، این مشکلات به زودی رفع شود.

امیرآبادی فراهانی تأسیس و استمرار فعالیت دانشگاه حضرت معصومه(س) را خواسته مراجع و علمای معظم و نیز همه ملت ایران دانست و تصریح کرد: به همین منظور در سال 93 مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان از محل بودجه در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 70 درصدی بودجه دانشگاه حضرت معصومه (س) قم

رشد 70 درصدی بودجه دانشگاه حضرت معصومه (س) قم