مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 08:562016-03-08دانش

700 دانشجو در دانشگاه حضرت معصومه(س) مشغول به تحصیل هستند


رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: دانشگاه حضرت معصومه(س) در حال حاضر دارای بیش از 700 دانشجو در قالب  پنج رشته کار شناسی و سه رشته کار شناسی ارشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، علی رضا باقری ثالث، رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در دیدار با معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که شامگاه دوشنبه در این دانشگاه انجام گرفت، با اشاره به اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) پس از دانشگاه الزهرا(س) تهران دومین دانشگاه تک جنسیتی احداث شده در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود، گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای بیش از 700 دانشجو در قالب پنج رشته کار شناسی و سه رشته کار شناسی ارشد است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه هدفمند هدف اصلی دانشگاه حضرت معصومه(س) است، افزود: به این دلیل که فضای قبلی دانشگاه فضای کوچکی بود در نتیجه توسعه رشته ای و توسعه تعداد دانشجو را در این دانشگاه محدود کرده و اصراری برای گرفتن دانشجوی زیاد نداشتیم.

رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه بر روی اخذ مجوزهای لازم و تخصیص اعتبارات برای دانشگاه کار کردیم، گفت: در حال حاضر دانشگاه یک حداقلی برای خود ایجاد کرده و فضاهای آموزشی تا حدودی کفاف کار را می دهد و از مهرماه سال جاری به سمت توسعه رشته های جدید در دانشگاه هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 دانشجو در دانشگاه حضرت معصومه(س) مشغول به تحصیل هستند

700 دانشجو در دانشگاه حضرت معصومه(س) مشغول به تحصیل هستند