مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 ساعت 21:412016-04-20سياسي

رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران: حضرت علی (ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است


رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است، گفت: پیروی از الگوی رفتاری حضرت، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال داشته و سعادت جامعه بشری را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان بابل، رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران عصر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه علوم و فنون مازندران در سالن همایش مهندس صمیمی با تبریک میلاد سراسر نور امام همام حضرت علی (ع) و تبریک روز پدر، اظهار کرد: برگزاری جشن میلاد امام علی (ع) تقدیر از همه خوبی ها است، کسی که تمام وجودش جلوه ای از انوار الهی است.

عبدالرضا شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است، افزود: پیروی از الگوی رفتاری حضرت، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال داشته و سعادت جامعه بشری را رقم می زند.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده پرسنل و اساتید این دانشگاه، تصریح کرد: بازنشسته شدن به معنی خداحافظی از عزیزان دانشگاه نیست بلکه فرصت استفاده بهینه از تجربیات آنها در بخش های مختلف است.

رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران با اشاره به اینکه ارتقای دانشگاه در سایه تعامل و ایجاد جو صمیمی بین کارکنان و مسئولان دانشگاه به وجود آمد، خاطرنشان کرد: امروز از کسانی تجلیل می شود که نقش ارزنده ای در توسعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران: حضرت علی (ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است

رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران: حضرت علی (ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است