مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 15:112016-05-10سياسي

ماکت ضریح امام حسین و حضرت عباس (ع) گل آرایی شد


مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد پربرکت امام حسین (ع) به صورت نمادین ماکت ضریح منور سرور و سالار شهیدان و حضرت عباس (ع) در ابعاد واقعی گل آرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورز راد درباره گل آرایی ماکت ضریح امام حسین و حضرت عباس (ع) اظهار داشت: به دنبال برگزاری بیست و دومین جشنواره گل و گیاه و ماهیان زینتی در ایام شعبانیه، به صورت نمادین ماکت ضریح منور سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در ابعاد واقعی گل آرایی شد.

وی افزود: با حمایت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و همت بهره برداران بازار گل و گیاه این حرکت به صورت نمادین در محل بازار مرکزی گل و گیاه شهرداری اصفهان به نمایش در آمده است.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به بازدید شب گذشته شهردار اصفهان و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه برخی از اعضای این شورا از این ماکت نمادین اشاره و بیان کرد: این حرکت مورد تقدیر مدیران شهری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمام مراحل ساخت این ماکت توسط بهره برداران خود بازار گل و گیاه انجام شد، تصریح کرد: در ساخت این ضریح حدود 50 هزار شاخه گل داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکت ضریح امام حسین و حضرت عباس (ع) گل آرایی شد

ماکت ضریح امام حسین و حضرت عباس (ع) گل آرایی شد