مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1395 ساعت 20:312016-06-02سياسي

امام خمینی (ره) ایران اسلامی را در تراز «ام القرای مسلمین» قرار داد


در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، پردیس امام علی (ع) رشت که به مناسبت 14 خرداد منتشر شده است، آمده: امام خمینی (ره) ایران اسلامی را در تراز "ام القرای مسلمین" قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، پردیس امام علی (ع) رشت در بیانیه ای که به مناسبت 14 خرداد رحلت حضرت امام خمینی(ره) صادر نموده اعلام کرد:امام خمینی (ره) ایران اسلامی را در تراز "ام القرای مسلمین" قرار داد.

متن بیانیه به شرح زیر است: لاَ یَمْلِکُونَ الشَّفَاعَهَ إِلاَّ مَنِ اتَّخَذَ عِنْدَ الرَّحْمنِ عَهْداً (مریم؛ 87) آنان هرگز مالک شفاعت نیستند؛ مگر کسی که نزد خداوند رحمان، عهد و پیمانی دارد.

خردادماه به لحاظ رخدادهای بزرگ و تلخ و شیرین خود در تقویم کشور ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چهاردهم و پانزدهمین روز این ماه یادآور شخصیت عارفی است که جهان بشریت او را مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در ملت های مستضعف و حق طلب در عرصه استکبارستیزی می داند.

امام خمینی (ره) ایران اسلامی را در تراز "ام القرای مسلمین" قرار داد که از مهم ترین شاخص ها و مولفه های معرّف آن می توان به "رهبری دینی" ، "نظام حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن" ، "دشمن شناسی و استکبارستیزی" ، "


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) ایران اسلامی را در تراز «ام القرای مسلمین» قرار داد

امام خمینی (ره) ایران اسلامی را در تراز «ام القرای مسلمین» قرار داد