مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1395 ساعت 09:102016-07-10اقتصادي

درخواست برای رمزگشایی یک پرونده خاص!


عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: ابهامات زیادی در پرونده واردات خودرو با ارز دارو و دست های پشت پرده آن وجود دارد که باید رمزگشایی و برطرف شود.

- امیرحسن کاکایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اقدام صورت گرفته در سال 1391 مبنی بر تخصیص ارز دارو به واردات خودرو کاملا غلط، عجیب و غیر متعارف بوده است.

وی با بیان اینکه این اقدام و دلایل پشت پرده آن مشکوک است، خاطرنشان کرد: نمی دانم کسانی که این کار را کردند می دانستند با این اقدام چه ضربه ای به کشور و اعتماد اجتماعی می زنند یا نه.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: در تنگنای ارزی سال 1391 و در بهبوهه تحریم ها، واردات خودرو با ارز مبادله ای و ارز آزاد نیز کار نادرستی بود چه رسد به آنکه ارز یارانه دار دولتی صرف واردات خودرو شود.

وی افزود: شنیده ها حاکی از این است که مالیات خودروهای وارد شده با استفاده از ارز دارو نیز آن طور که باید و شاید پرداخت نشده است.

کاکایی با بیان اینکه واردات خودرو با استفاده از ارز دارو فاجعه ای برای کشور بوده است، تصریح کرد: این اقدام علاوه بر مشکلات قانونی از منظر اجتماعی نیز اقدام غلطی بوده و باعث افزایش حس نابرابری در کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1391 مرضیه وحید دستجردی، وزیر وقت بهداشت و درمان از تخلف صورت گرفته مبنی بر واردات خودرو با استفاده از ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای رمزگشایی یک پرونده خاص!

درخواست برای رمزگشایی یک پرونده خاص!