مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1395 ساعت 08:312016-07-16اقتصادي

از مرصاد تا پاریس با زوزه شغال ها!


افرادی مسخ شده در سازمانی با رهبرانی زیرک و موذی همچون قلعه حیوانات برای بقاء دست به هر اقدامی می زنند، حتی اگر به قیمت فروش آب و خاک ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، از سیرک معروف پاریس چند روزی می گذرد که دلقکانی وامانده در تاریخ با ژست های تکراری و مشمئزکننده در مقابل دیدگان صدها تماشاگر با دستور کار مشخص برای تشویق و شعار، زوزوه کشان آرزوهای مالیخولیایی خود را فریاد بزنند! رهبرانی که دست به هر دلقک بازی می زنند تا برای صاحبخانه خوشایند باشد و تحفه ای برای بقاء پیش پای آنها بیاندازد.

ماهیت ماندگاری سازمانی به نام مجاهدین خلق، در زنده نگه داشتن آتش کینه و نفرت از مردم و کشور ایران است، حال این دشمنی روزی با در دست گرفتن اسلحه و اقدامات تروریستی باشد، چه با جاسوسی و چه با پوزه مالیدن بر پاچه های زیر دشداشه های شیخ های منفور عرب! روایتی که سازمان مجاهدین و در کلام واقعیتر منافقین تروریست، در تاریخ ایران از خود بر جای گذاشته، چنان تهوع آور است که هر ایرانی با هر مسلک و اعتقادی از شنیدن آن منزجر می شود.

کسانی که خیانت به کشور سرفصل اصلی برنامه های آنهاست.

در تاریخ معاصر ایران و حتی چندین قرن پیش از آن نیز، کمتر گروه یا سازمان ایرانی مشاهده می شود که اینچنین با خیال ها و آرمان های مضحک، به ایران خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مرصاد تا پاریس با زوزه شغال ها!

از مرصاد تا پاریس با زوزه شغال ها!