مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 13:352016-07-19ورزشي

روح معذب صادق هدایت در فضای مجازی!


برخی کامنت گذاران از صفحه ای به صفحه دیگر ییلاق و قشلاق می کنند و به محض پاک یا پرایویت شدن صفحه ای سوژه دیگری می یابند و به صفحه دیگری می کوچند.

- عصر ایران؛ مرجان کُرد:1- فحش، یکی از اصول ایجاد تعادل در آدمیزاد است.

اگر فحش نباشد آدم دق می کند! از تعداد و نوع فحش در هر زبانی می شود از اوضاع مردمی که در یک ناحیه زندگی می کنند سردرآورد و رابطه بین آنها را کشف کرد.

زبان فارسی اگر هیچ نداشته باشد فحش آبدار زیاد دارد.

ما که بر سر این ثروت عظیم نشسته ایم چرا ولخرجی نکنیم؟! این را صادق هدایت گفته اما بعید نیست اگر در روزگار ما همین داستان نویس فقید در میان ما حضور داشت و از ابزار مَجاز برای انتشار یادداشت هایش استفاده می کرد ناگزیر می شد همین جملات را در صفحه ای پرایویت شده به اشتراک بگذارد؛ چون هر چهره شناخته شده با صفحه پر ترددی در ایران اگر لحظه ای دیر بجنبد و سرش را دیر بدزدد احتمال آن که مغز متلاشی شده اش را کف پیاده رو های مجازی ببیند بسیار حتمی است!تفاوتی نمی کند هنرپیشه باشد یا بازیکن فوتبال، کارگردان یا شاعر، مدل عکاسی یا سیاستمدار، تقریبا هیچ نشانه گذاری یا پیش بینی قبلی وجود ندارد برای حدس این که محل حادثه و قربانی بعدی در آمریکاست؟ شاخ آفریقا؟ سواحل غرب مکزیک یا همین تهران خودمان؟!تنها کافی است شخصی خبرساز شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح معذب صادق هدایت در فضای مجازی!

روح معذب صادق هدایت در فضای مجازی!