مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 02:262016-09-26سياسي

گزارشی پیرامون نقش رسانه ها در تغییر افکار عمومی نه به آن اندازه که ما نیاز داریم!


قدرت رسانه در جهان امروز حرف نخست را در مدیریت افکار عمومی می زند.

رسانه می تواند با جریان سازی فکری جایگاه ارزش و ضد ارزش را تغییر داده و به نفع گروه ها و کارتل های حامی خویش گام بردارد.

- موریل با دشواری توانست کلمات را هجی کرده و سرانجام خواند: هیچ حیوانی نباید با شمد روی تخت خواب بخوابد.

کلوور تعجب کرد چون اصلا به یاد نمی آورد که در قانون چهارم کلمه شمد قید شده باشد؛ اما چون روی دیوار نوشته شده بود، حتما وجود داشته است و باید به آن عمل می شد و اسکوییلر که اتفاقا در همان لحظه به همراه دو تا از سگ هایش از آنجا می گذشت به خوبی می توانست موضوع را توضیح دهد: دوستان حتما شنیده اید که ما خوک ها به تازگی در رختخواب خانه می خوابیم چرا که نه؟ مطمئنا نمی خواهید بگویید که قانونی بر علیه این کار وجود دارد.

تخت خواب یعنی جایی که روی آن می خوابند.

توده ای کاه در طویله هم یک تخت خواب است.

قانون چهارم فقط بر علیه شمد است که اختراع انسان هاست.

ما شمدها را کنار انداخته ایم و لای پتو می خوابیم.

تخت خواب ها خیلی راحت هستند؛ اما نه به آن اندازه که ما نیاز داریم؛ چون ما به هر حال کار فکری سنگینی را انجام می دهیم.

دوستان! شما که نمی خواهید ما را از استراحت و راحتی محروم کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی پیرامون نقش رسانه ها در تغییر افکار عمومی نه به آن اندازه که ما نیاز داریم!

گزارشی پیرامون نقش رسانه ها در تغییر افکار عمومی نه به آن اندازه که ما نیاز داریم!