مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1395 ساعت 12:312016-11-08اقتصادي

فارس گزارش می دهد مارک‎پوشی به هر قیمتی!


هرچند رکود، نفس بازار تانکورا را نیز گرفته، اما همچنان بخشی از جامعه که مارک پوشی را در هر شرایط دنبال می کنند، همچنان بدون توجه به خطرات از این البسه استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، پیش از این لباس های دست دوم خارجی که معروف به تاناکورا هستند را تنها می توانستیم در یک منطقه شهر، آن هم در گوشه ای نه چندان مشخص از سرگذر بیابیم، اما این روزها فروشگاه هایی که این اجناس را عرضه کنند، گسترش یافته و در گوشه و کنار این شهر یافت می شوند.

استفاده کنندگان از این لباس ها دلایل خاص خود را دارند، برخی ارزان بودن آنها را عامل خرید می دانند و بعضی دیگر از مارک بودن آنها و یا کیفیت لباس‎ها را دستاویزی برای خرید عنوان می‎کنند؛ هرچند بیشتر این موضوعات ریشه در مسائل فرهنگی دارد و باید در این زمینه به واکاوی این موضوع پرداخت که چرا باید خریداری لباس دست چندم یک خارجی به عنوان یک ارزش برای بعضی افراد تلقی شود و با افتخار از این موضوع نیز حرف بزنند و تبلیغ هم بکنند؟ البته هستند شهروندانی که به هیچ عنوان حاضر به استفاده از این لباس ها نبوده و نیستند، حال، برخی به خاطر ترس از بهداشتی نبودن لباس‎ها، بعضی دیگر به خاطر دید فرهنگی به این نوع خریدها؛ حاضر به پوشیدن این نوع لباس ها نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد مارک‎پوشی به هر قیمتی!

فارس گزارش می دهد مارک‎پوشی به هر قیمتی!