مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1395 ساعت 10:452016-11-23اقتصادي

دریافت برنج به جای شهریه دانشگاه!


دولت تایلند با بکارگیری روش های جدیدی از جمله فروش برنج به تعاونی های حمل و نقل هوایی، تبلیغات شخصی در شبکه های اجتماعی و دریافت برنج به جای شهریه دانشگاه ها در پی حل بحران انبار شدن این محصول برنجکاران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا این قبیل راهکارها را می توان در بخش های مختلف تایلند مشاهده کرد.

ساخت نرم افراز تلفن همراه (اپلیکشین) که از حدود دو سال پیش با هدف فروش مستقیم برنج فاقد افزودنی های شیمیایی و با کیفیت خوب، طراحی و در اختیار کشاورزان قرار گرفته که در آن هر کیلو برنج به بهای 100 بات تایلند (حدود سه دلار) به فروش می رسد، راه اندازی شبکه های اجتماعی به منظور فروش مستقیم برنج به مصرف کنندگان به بهایی بین 30 تا 50 بات (یک تا یک نیم ودلار)، دریافت برنج از دانشجویان به جای شهریه دانشگاه از جمله این اقدامات است.

علاوه بر این، تارنمای روزنامه نیشن تایلند اعلام کرد خطوط هوایی تایلند با وزارت بازرگانی همراه شده اند تا به کشاورزانی که با بهای پایین برنج مواجه هستند کمک کنند محصولات خود را به صورت مستقیم به این قبیل تعاونی ها، خرده فروش ها و سایر متقاضیان عرضه کنند.

خطوط هوایی این کشور همچنین با ایجاد منوی غذایی که در آن برنج تایلندی نیز گنجانده شده در تلاشند میزان مصرف این محصول را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت برنج به جای شهریه دانشگاه!

دریافت برنج به جای شهریه دانشگاه!