مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1395 ساعت 12:112016-12-02فرهنگي

نمایش فیلم با چراغ های روشن!/ سلام بمبیی بازگشت به سینمای کاباره ای


بهتر است مدیران مجوزدهنده به این فیلم در یکی از سالن های نمایش دهنده فیلم حاضر شوند تا ببینند بعد از صحنه های عاشقانه و رقص در سالن سینما چه هیجانی به مخاطب القاء می شود به گونه ای که چراغ های داخل سالن روشن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی "، سینمای هند با المان های رقص و آواز پس از انقلاب جایی در سینما و تلویزیون ما نداشت و اکثر فیلم های هندی که از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شد با ممیزی بخش های رقص وآواز تنها به نمایش صحنه های درام وماجراجویانه اثر توجه داشتند.

اکثر سینمارو های حرفه ای وقتی اسم سینمای هندی به گوششان می خورد عکس العمل نشان می دهند گویی فکر کردن به این نوع سینما هم حتی توهین به شعورشان به حساب می آید! جدای آن که هر کشوری فیلم های خوب و شاهکار خود را دارد، هند هم کارگردانان مطرحی چون ساتیاجیت رای را در تاریخ خود داشته.

اما نکته حایز اهمیت بازگشت سینمای ایران به آثاری است که جزء آنکه احساسات مخاطب را برانگیزد و رقص داشته باشد هیچ چیز دیگری ندارد.

همان داستان همیشگی که در فیلم های هندی وجود دارد .

دختری که به اجبار باید همسر فرد دیگری شود و نسبت به آن فرد هیچ علاقه ای ندارد و علاقه ای میان او و پسری از طبقه کارگر (که این به دانشجویی خارجی بدل شده) باعث دردسر برای خود، خانواده و پسر عاشق پیشه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم با چراغ های روشن!/ سلام بمبیی بازگشت به سینمای کاباره ای

نمایش فیلم با چراغ های روشن!/ سلام بمبیی بازگشت به سینمای کاباره ای