مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 11:552016-12-08ورزشي

حمله باقری معتمد به پولادگر؛تا آقایان هستند بر نمی گردم!


عدم رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی در مجموعه تکواندو و نوع برخورد با زیرمجموعه از جمله قهرمانان و مربیان طراز اول، پرداختن به موضوعات کذب و عوام فریبی در جهت تخریب قهرمانان و مربیان که بنده هم در رأس آن بودم، - نایب قهرمان تکواندو المپیک کشورمان از فدراسیون ایران دل پری دارد و سیاست های غیرمعقول آن را باعث خروج نخبگان از ایران می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمد باقری معتمد دارنده مدال نقره المپیک اخیراً به عنوان یار کمکی در مسابقات جام جهانی به آذربایجان که هدایت آن را مهماندوست بر عهده دارد، پیوسته است.

پس از جنجال های فراوانی که پس از انتشار این خبر به وجود آمد، حالا این تکواندوکار در اولین واکنش خود، سیاست های پلید فدراسیون تکواندو را دلیل این تصمیمش عنوان کرده است.

باقری معتمد گفته: سیاست های غیرمعقول فدراسیون نه تنها من بلکه بسیاری از قهرمانان این رشته را خسته و دچار التهاب عمیق کرده است.

عدم رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی در مجموعه تکواندو و نوع برخورد با زیرمجموعه از جمله قهرمانان و مربیان طراز اول، پرداختن به موضوعات کذب و عوام فریبی در جهت تخریب قهرمانان و مربیان که بنده هم در رأس آن بودم، تخریب نخبگان این رشته و هتک حرمت نسبت به آنها فقط مختصری از اقدامات و رفتارهای پلید مدیران این فدراسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله باقری معتمد به پولادگر؛تا آقایان هستند بر نمی گردم!

حمله باقری معتمد به پولادگر؛تا آقایان هستند بر نمی گردم!