مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1395 ساعت 16:202017-03-04سياسي

دانشگاه حضرت معصومه(س) قم میزبان دو شهید گمنام شد


رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) قم، در مورد تشییع پیکرهای مطهر دو شهید بی نشان در دانشگاه حضرت معصومه(س)،گفت: تدفین پیکرهای دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در روز 16 اسفند سال جاری در این دانشگاه یک اقدام ماندگار فرهنگی و مایه افتخار جامعه دانشگاهی قم است.

- دکتر علیرضا باقری ثالث در گفت وگو با ایسنا،با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید بی نشان دراین دانشگاه، افزود: پیکر مطهر دو شهید بی نشان 19 و 17 ساله دفاع مقدس مربوط به عملیات والفجر 4 (پنجوین) و عملیات بدر( شرق دجله) در دانشگاه حضرت معصومه(س) تشییع و تدفین می شود .

وی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای استقبال از شهدا از سوی مسئولان دانشگاه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: آیین شبی با شهدا نیز در شامگاه 15 اسفند سال جاری در خوابگاه دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گفته وی، تشییع و تدفین پیکرهای این دو شهید گمنام ساعت 9:30 دقیقه صبح دوشنبه هفته جاری 15 اسفند از جلوی درب دانشگاه حضرت معصومه(س) واقع در بلوار غدیر آغاز و به سمت یادمان شهدا در این دانشگاه، ادامه می یابد و پس از تشییع نیز به خاک سپرده می شوند.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) قم، با بیان اینکه این دانشگاه برای نخستین بار میزبان آیین تشییع و تدفین پیکر شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه حضرت معصومه(س) قم میزبان دو شهید گمنام شد

دانشگاه حضرت معصومه(س) قم میزبان دو شهید گمنام شد