مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1395 ساعت 10:112017-03-12ورزشي

فشار برای تکذیب یک مصاحبه جنجالی/ قهرمانی که زیر حرف هایش زد!+فایل صوتی


سجاد عباسی قهرمان تیم ملی ووشو که پس از مصاحبه های جنجالی خود ناچار شد تمام واقعیت های مطرح کرده را تکذیب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" طی تماسی با سجادعباسی قهرمان سابق تیم ملی ووشو دلیل خداحافظی از تیم ملی را جویا شد که وی در گفت وگوی خود صحبت های جنجالی را مطرح کرد که گویا مسئولان فدراسیون ووشو به شدت از صحبت های وی دلخور شده اند.

اما این پایان ماجرا نبود، چرا که وی پس از مطرح کردن حقایق و دلیل اصلی خداحافظی از سوی مسئولان فدراسیون تحت فشار قرار گرفته و ناچار شده تمام صحبت های خود را در گفت وگویی تکذیب کند.

سجاد عباسی در بخشی از صحبت های خود مدعی شده بود که چندین سال حاشیه و تبعیض در اردوها وجود داشت که تحمل این روند برایم سخت شده بود و ناچار شدم خداحافظی کنم.

او حتی در مصاحبه خود مدعی شده بود که رییس هیات ووشو استان مازندران نیز برای وی حاشیه سازی کرده است اما قهرمان ووشوی ایران این صحبت ها را نیز تکذیب کرده است.

فدراسیون ووشو که اخیر بواسطه اتفاقات مراسم تجلیل از قهرمانان و حواشی پیرامون آن تحت فشار قرار گرفته، در راستای آرام کردن اوضاع و شرایط و بازگرداندن آب رفته به جوی، به همه قهرمانان ووشو فشار آورده که تمامی مصاحبه های اخیر خود در هر زمینه ای را تکذیب کنند و این قانون شامل سجاد عباسی قهرمان تیم ملی ووشو که از تیم ملی خداحافظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار برای تکذیب یک مصاحبه جنجالی/ قهرمانی که زیر حرف هایش زد!+فایل صوتی

فشار برای تکذیب یک مصاحبه جنجالی/ قهرمانی که زیر حرف هایش زد!+فایل صوتی