مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 فروردین 1396 ساعت 15:112017-04-17سياسي

منجی ایران!


اگر تشکل های دانشجویی وارد جناح بندی های سیاسی بشوند، دیگر نمی توانند به معنای واقعی کلمه نقد آزادانه خود را داشته باشند این می شوند که تشکل ها بیایند و حرف های خوشگل و صد من یک غاز بزنند که جنبش دانشجویی فلان است و بهمان! - اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یادداشت دانشجویی؛ با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و داغ شدن تنور انتخابات در سپهر سیاسی کشور اتفاقات عجیب و غریبی که در زمان ثبت نام نامزدها اتفاق افتاد و همگان شاهد حضور اقشار مختلفی از جامعه در صحن وزارت کشور بودیم از کودک پنج ساله تا پیرمرد 92 ساله.

در وهله اول می توان به یکی از گاف های قانونی پی برد که چطور فردی که حداقل سن رأی دهی آن 18 سال می باشد می آید و کاندیدا می شود؟ در واقع اگر فرض کنیم ایشان به فرض محال تأیید صلاحیت بشود آیا می تواند به خودش هم رأی بدهد؟ پیشنهاد بنده برای شورای نگهبان این است در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.

وظیفه دانشجو و جنبش دانشجویی در انتخابات پیش رو با توجه به اتفاقات زیادی که در این چند سال عمر دانشجویی خویش افتاده است و تجربه سه انتخابات را در عمر تشکیلاتی خود درک کرده ام و با نظر به مفاهیم جنبش دانشجویی می توانم در حد توصیه ( البته نه توصیه ای که با توجیه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منجی ایران!

منجی ایران!