مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 10:252017-05-27سياسي

انتخابات در موسیقی!


نقش موسیقی در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری پررنگ تر از دوره های گذشته بود، موسیقی های بسیاری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد و حتی برخی پیشنهاد می دادند قبل از انداختن رای خود به صندوق به برخی از موسیقی ها گوش دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزیک ویدیو انتخاباتی با هم می ریم، رای می دیم از جمله موسیقی بود که در دقایق آخر قبل از انتخابات توسط گروه لیان ساخته و با استقبال بسیاری روبرو شد.

حتی فیلم دیدار یکی از کاندیداهای انتخاباتی با یکی از خواننده های زیرزمینی بازخوردهای متفاوتی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

حسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم نیز در اولین نشست خبری دوره دوم ریاست جمهوری خود اظهار کرد: یکی از آثار انتخابات سال 96 این بود که همه با موسیقی صلح کردند اما ما موسیقی سطح پایین را نمی پسندیم ولی برخی گفتند آنها هم خوب است.

هنر همواره کارکرد و کاربرد برقراری صلح و آشتی داشته است یک پژوهشگر موسیقی با اعتقاد بر اینکه یکسری از تصنیف ها و سرودهای گذشته ما می توانند به نوعی آشتی ایجاد کنند، درباره نقش موسیقی در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری به ایسنا گفت: باید همگان بپذیرند که موسیقی در انتخابات این دوره کارکرد صلح آمیز ویژه و متمایزی داشته است اما پیش از آن باید همه قبول کنند که در کل، هنر هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در موسیقی!

انتخابات در موسیقی!