مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1396 ساعت 12:052017-07-31فرهنگي

تماشای فیلم در تنها سینمای بروجرد با صندلی های پاره!


تا پیش از انقلاب، شهرستان بروجرد دارای چهار سینما بود که در حال حاضر این تعداد به 2 مورد رسیده که از این میان تنها سینما «فلسطین» فعال است.

 این سینما که در 1341 با عنوان گرین سیتی یا شهرسبز تأسیس شده بود، - تا پیش از انقلاب، شهرستان بروجرد دارای چهار سینما بود که در حال حاضر این تعداد به 2 مورد رسیده که از این میان تنها سینما فلسطین فعال است.

 این سینما که در 1341 با عنوان گرین سیتی یا شهرسبز تأسیس شده بود، دارای سالن بزرگی با 1077 صندلی بوده و مساحت آن 1229 متر مربع است.

سینما داریوش با نام آزادی نیز تا سال 1385 فعالیت داشت اما در اثر زمین لرزه، آسیب دید و در سال‎های اخیر از فضای آن برای برگزاری نمایشگاه های کتاب استفاده شده است.

سینما آزادی بروجرد نیز سال‎هاست به دلیل فرسودگی و قدمت بالا، غیرقابل استفاده است و سالن انتظار آن مدتی است به صورت موقت به فروش و نمایش کتاب اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر شهرستان بروجرد دارای یک سینمای فعال به نام سینما فلسطین بوده که به نسبت جمعیت و نیز قدیمی بودن امکانات و تجهیزات این سینما جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نیست.

با ورود به هر سینما در نگاه اول ظاهر سینما نمایان می‎شود اما تنها سینمای شهر بروجرد یا همان سینما فلسطین صندلی‎های پاره و سقفی که بر اثر بارش باران زرد شده جلب توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای فیلم در تنها سینمای بروجرد با صندلی های پاره!

تماشای فیلم در تنها سینمای بروجرد با صندلی های پاره!