مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 16:162017-09-13سياسي

برپایی غرفه ای با هدف مبارزه با کالاهای تقلبی در نمایشگاه ایران فارما+عکس


غرفه اصیل بخریم یکی از غرفه های حاضر در نمایشگاه ایران فارما است که تلاش دارد مخاطبان خود را با سامانه کنترل اصالت فرآورده های سلامت آشنا سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، سومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) از سه شنبه 21 شهریورماه در مصلی بزرگ امام خمینی آغاز به کار کرده و تا فردا نیز ادامه دارد.

در این دوره از نمایشگاه ایران فارما که با حضور 502 شرکت دارویی در حال برگزاری است، بیش از 160 شرکت خارجی حضور دارند و از این نظر به عنوان بزرگترین نمایشگاه دارویی در سطح منطقه خاورمیانه شناخته می شود.

عباس کبریایی زاده رییس سندیکای داروسازان در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه ایران فارما می گوید: این نمایشگاه با ارائه برنامه های مختلف از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی، انتقال تجربیات فعالان این حوزه و ایجاد فضای گفت و گو، فرصت مناسبی را در اختیار متخصصان، صاحبان صنایع و بازرگانان جهت گسترش تعاملات تجاری و تبادل فناوری قرار می دهد.

یکی از غرفه های حاضر در این نمایشگاه که توجه اغلب شرکت های دارویی را به خود اختصاص داده، غرفه اصیل بخریم است که با ابزارهای مختلف از جمله آثار هنری و گرافیکی تلاش دارد تا مخاطبان خود را با مزایای سامانه کنترل اصالت فرآورده های سلامت آشنا سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی غرفه ای با هدف مبارزه با کالاهای تقلبی در نمایشگاه ایران فارما+عکس

برپایی غرفه ای با هدف مبارزه با کالاهای تقلبی در نمایشگاه ایران فارما+عکس